מאחורי הזכיות בתחרויות הידברות, ואיך קשורה הקורונה?

share & print

תחרות הגרפיקאים שעסקה בזהירות מקורונה ותחרות הגרפיקאים שעסקה באהבת חינם

זיכו את 2 המודעות בס"ד במקום הראשון פעמיים ברציפות בתחרויות הגרפיקאים 10 ו-11 של ארגון הידברות…

את התחרויות עורך ארגון הידברות אחת לתקופה, הוא נותן אפשרות לגרפיקאים ומעצבים להשתתף בעיצוב ומזכה את קהל הגולשים במסרים חשובים ומחזקים.

מקום הראשון – המודעה של נעמי חדד  – כל כך פשוט, כל כך חשוב. המסר ברור וחד,

העיצוב פשוט, נקי וברור, והתוצאה נהדרת."

הדרישה לתחרות הראשונה הייתה מודעה שמשקפת ומחדדת את הזהירות מהקורונה.

"השתמשו בעולם המדיה כדי להביע את הדרכים שבהן ניתן להתגונן ממגפת הקורונה 

שנחתה עלינו בחודשים האחרונים. איך נזהרים? עד כמה זה חשוב? איך נשמור על בריאותנו בתקופה רגישה זו?

 

בתקופת התחרות התנוססו מודעות רבות ברחובות בנושא הזהירות מקרונה וחשיבות עטיית המסיכה,

המודעות הגיעו מטעם ארגונים שונים, ביניהם משרד הבריאות וקופות החולים.

מה שהגביר את הצורך במודעה חדה, קצרה וקולעת.

המשפט שנבחר "כל כך פשוט- כל כך חשוב"  בצירוף הסמלילים  הפשוטים עשה את העבודה.

תחת המשפט כ"כ פשוט הופיעה תמונה של מסיכה ותחת המשפט כל כך חשוב הופיע מד דופק המסמל חיים.

למטה התווסף גם משפט נוסף, המחזק את משמעות התמונות והמשפט המרכזי.

 

 

 

"אל המקום הראשון הגיעה, שוב, המודעה של נעמי חדד – "אחי פשוט". הביטוי הקצר,

הקולע והמחוכם, לצד העיצוב הפשוט והלא מתחכם,

הפכו את המודעה הזו לבולטת וחזקה במיוחד, וזיכו אותה במקום הראשון."

הדרישה בתחרות השניה הייתה הדגשת חשביות נושא אהבת חינם בתקופה של פילוג ושיסוע בחברה.

"בתקופה זו, שבה שנאת החינם בין כל המגזרים גואה, ואש המחלוקת מתלבה, השתמשו בעולם המדיה

כדי להביע את חשיבותה של אהבת חינם. גשו לנושא מכל כיוון חשיבתי שתרצו, והנגישו את נושא אהבת חינם ביצירתיות."

 

במרכז המודעה בולט המשפט הקצר "אחי פשוט" המשפט הקצר בשילוב עם דו-משמעות מחוכם חידדו והעבירו את המסר וחשיבותה של אהבת חינם.

תמונת הרקע סמלה את משמעות התקופה-המודעה עוצבה בתקופת הקורונה , בימי ה"מרפקים" , התמונה החמה של זוג אנשים שמושיטים מרפקים ומתאחדים

התאימה בצורה חד משמעית כדי לחדד את נושא אהבת חינם.

פלטת הצבעים שנבחרה היא פלטה חמה ועממית אך משרדת רצינות וחוזק, כדי להראות את הקרבה שביננו אך להשאיר את הרצינות והעוצמה סביב הנושא.

 

 

החיבור בין 2 המודעות…

חדי עין יוכלו להבחין בשפה עיצובית דומה בין זוג המודעות הזוכות ובמספר פרמטרים משותפים:

1.הצבעים כחול וטורקיז התאימו במיוחד לחידוד המסרים ב-2 המודעות ונבחרו להיות הצבעים המרכזיים, הכתום מסמל חמימות, אחדות, רצינות ודינאמיות.

והטורקיז נר כצבע משלים לחידוד המספרים הנוספים.

במודעה הראשונה נוכח גם צבע אפור, וביה צבע כחול לשמירה על רצינות ולשימור חשיבות הנושאים המדוברים.

2. המילה "פשוט" חוזרת על עצמה ב- 2 המודעות "כ"כ פשוט כ"כ חשוב" "אחי פשוט".

שילוב נכון של של המילה פשוט בתוך משפט הוציא מתוכה את ה"פשטות" והפך אותה לחזקה ומתאימה במיוחד.

3. משפט חיזוק– בתחתית 2 המודעות נוסף משפט שמחזק את המסר המדובר, המשפט נותן "סגירה" יפה בקריאות המודה ומוסיף ומחדד את המסר.

 

לינק לצפייה בזכייה בתחרות שעסקה בזהירות מקורונה:

https://www.hidabroot.org/article/1145774

 

לינק לצפייה בזכייה בתחרות שעסקה באהבת חינם:

https://www.hidabroot.org/article/1148601

 

4 תגובות

  1. ואווו!!! כל כך נכון ויפה! המודעות האלה, ובכלל הסגנון המעניין והייחודי שלך מרתק אותי כל פעם מחדש!
    מה שבטוח שאצלך תמיד בטוח, חווית עיצוב, כמו שהלקוח רוצה, קליעה לטעם המדויק שלו, זמן לשטויות שלו בתוך מטרה אחת שיצא הכי הכי טוב שיש! נהנתי ממש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

להשלמת הרכישה אנא אשר את הפרטים הבאים

תודה על פנייתך נשוב אליך בהקדם

Merci pour votre demande Nous vous répondrons dans les plus brefs délais

ההודעה נשלחה

דילוג לתוכן