איך משלבים עיצוב תורני בקו מודרני ?

share & print

פרסום פעילות שוטפת עבור עמותת גומל חסד

 

 

איך נראה עיצוב של עמותה שפעילה 24 שעות ביממה?

איך משלבים עיצוב תורני בעיצוב מודרני?

איך משלבים את העיצוב עם השפה המותגית של העמותה והמבנה? ואיך אפשר לעשות את זה בלי לשדר תחושה של חזרתיות וקיבעון?

כל זאת ועוד במאמר שלפניכם…

אבל קודם כל קצת על העמותה:

עמותת "גומל חסד" היא מרכז תורני שפעיל במגוון תחומים, בית כנסת וכולל אברכים, שיעורי תורה, תלמוד תורה לילדים, ספריה ועוד…

העמותה פועלת כאמור 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע וממוקמת באשדוד במבנה מרשים ויוקרתי עם שפה עיצובית אחידה וקו נקי.

 

בסגנון העיצובי של המבנה ניתן להבחין במוטיב חוזר של מעוינים, צבע זהב, עץ וצבע שמנת עדין ונקי.

כמו"כ על ארון הקודש חרוטות צורות מיוחדות של מעוינים ומשולשים היוצרים כעין צורות מגן דוד הרמוניות.

צבעי הלוגו של העמותה הם ירוק זית שמזכיר מעט זהב ואפור כהה, בלוגו ניתן לזהות את צורת המבנה בשילוב ספר תורה.

 

החריטות והמעוינים שע"ג ארון הקודש

הלוגו של העמותה

 

 

עיצוב מודעות ופעילות שוטפת:

מודעה על זמני התפילות בחג הפסח, ניתן לראות את העיצוב החוזר על עצמו בגווני המותג,

תוך שימוש בקווים דקים ועיגולים לשמירה על קו עיצובי נקי.

 

 

 

 

 

 

 

החוברת עוצבה בסגנון מודרני-תורני, ע"י שימוש בקווים בעובי אחיד ושימוש בצבעים צעירים אך עמוקים כמו כחול כהה וצבעי הלוגו.

עיצוב חוברת לו"ז שבועית:

חוברת המודפסת מידי שבוע, החוברת מכילה את כל מעגל הפעילות השבועי של העמותה.

הכריכה:

בתמונה שברקע- המבנה, הכריכה מורכבת מריבועים ומלבנים בצבעי הלוגו ובצבע לבן ברמות שונות של שקיפות, דרך הקוביות ניתן לראות את תמונת המבנה.

 

עמודי מודעות שבועיות:

צמד עמודים המכילים מודעות פרסומיות על פעילות שבועית שוטפת.

 

עמוד פעילות סביב השעון:

עמוד שמכיל תקציר של הפעילות הקיימת במוסדות, במרכז העמוד ניתן להבחין בחצי שעון ובמלל הרמוני.

העמוד כולו מעוצב באווירה מודרנית תוך שמירה על הרוחניות שבתוכן, העיצוב מורכב מצבעי המותג.

 

עמודי התוכן:

עמוד לוח זמנים, מעוצב בקומפוזיציה מחולקת ל-2 חלקים, החלק הקטן מכיל תמונה משתנה.

 

גב:

גב החוברת עוצב בצורה נקיה ואסתטית ע"מ לא לגרוע מעיצוב הכריכה.

הצבע הראשי הוא צבע המותג בנטייה לגוון בהיר יותר, במרכז מוצב הלוגו ובחלק העליון חוזר איור החריטות הקיימות ע"ג ארון הקודש.

 

 

העבודה על העיצובים עבור העמותה כוללים מגוון סגנונות. המשתתפים בפעילות השוטפת הם מבוגרים וילדים, חרדים, דתיים וחילונים ומגוון רב של אנשים.

מטבע הדברים קהל היעד משתנה ואתו גם הרעיון העיצובי, הנקודות החוזרות על עצמן במרבית העיצובים הן שימוש בצבעי הלוגו, באלמנטים מעיצוב הבניין ובחריטות מארון הקודש.

בעבודה על פרסום שוטף עבור כל מותג או עמותה שתעבוד אתכם, חשוב לשים לב לשמור על קו עיצובי אחד ושפה אחידה ודומה עבור כל העיצובים, כך תוכלו להשוות מראה אחיד לכל העבודות שלכם עבור המותג ובכך להשאיר גם את החותמת שלכם.

 

 

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

להשלמת הרכישה אנא אשר את הפרטים הבאים

תודה על פנייתך נשוב אליך בהקדם

Merci pour votre demande Nous vous répondrons dans les plus brefs délais

ההודעה נשלחה

דילוג לתוכן